Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

V21á67c79l81a39v 45R78o72d

22. 9. 2016 11:57

Je tu malá naděje, že by se to s Trumpem mohlo změnit!

3 0
možnosti
VC

Na štěstí toho Obama už moc nešafne, a doufám, že Killary nebude mít možnost něco šafnout.

2 0
možnosti
JM

Kritici zahraniční politiky Spojených států jsou automaticky nálepkování jako rusofilové apod. Jsem rád, že jsem se na stará kolena probudil. A zdůrazňuji: v první řadě sledovat zájmy občanů České republiky. Určitá naděje je ve V4 + !

6 0
možnosti
JH

Zeolite, na tuhle V4 bych moc nespoléhal. Spíše bych ji ocenil sloganem - Lepší něco nežli nic. A navíc, pokud opravdu půjde do tuhého - Sobotka bude první, kdo cukne, ten to má přímo v genech.......

6 0
možnosti
JP

A že nás bylo, kteří měli USA jako modlu. Ale procitnutí ne vždy je hezké.:-(

5 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články