Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Některé jejich písničky se mi líbí, ale "jin"é jsou tak trochu přihlouple drzé. Tu o Havlovi jsem ještě neslyšela, ale asi bude z té "jiné" kategorie. Nevím. :-/

0 0
možnosti
OJ

Kdysi v pravěku bylo mnoho lidí, kteří takhle milovali soudruha Stalina, byla to jejich modla, a když ji Chruščov svrhl, tak ho neměli rádi. Zřejmě je v lidské povaze vyrábět si svaté, ono je pak na světě útulněji a ani myslet se tolik nemusí. Přesto doufám, že lidé se budou postupně chovat poučeněji, ale jak je vidět, pánové Svěráka a další toho nejsou schopni. Je to trapné.

0 0
možnosti
MZ

Pane Havránku, Váš kolega bloger pan Paulczynski skončil se psaním blogů? Děkuji za odpověď,

0 0
možnosti
JH

Kolegu Paulczynského jsem tady četl velice rád. Někde jsem zahlédl, že na facebooku snad ještě publikuje. Nevím to na tuty, ale pokud mám soudit podle sebe, skončil tady kvůii přespříliš uvědomělým adminům.

3 0
možnosti
VR

V39á65c42l91a13v 61R13o39d

4. 10. 2016 11:48

Tak "dobrosrdečné" a "tolerantní" to se jim opravdu povidlo! ;-D

1 0
možnosti
JH

S tím už nic nenaděláme, oni to tak opravdu cítí...:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS