Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po pravicových tématech není poptávka. Václav Klaus senior dokonce vyslovil, že pravice je mrtvá. Já bych chtěla, že spí. Mrzí mě ta obrovská dehonestace pravice u nás. Paralýza je patrná.

Kalousek se stébla chytá - jít do voleb v pravém šiku. Nadšení je vlažné

.A nevezmou si příklad z ANO, které "nekrade", "umí", "Babišov bude ještě lepší!" !

1 0
možnosti
JP

Popsal jste to pěkně a vcelku pravdivě. Ale nemohl byste taky napsat jak z té bryndy vyplavat, když víme jak to je s voliči? Někdy mi to připadá, jak by tady byli jen čekatelé slibů, kam kobližka, tam strávník a podobně.

1 0
možnosti
JH

Pane Prášku, tak tohle je skoro zákeřnost:-)

To by bylo na mnoho stránek. Tak alespoň bod jedna - je třeba strhnout masku panujícímu pokrytectví, vysmát se všem falešným frázím a spasitelům.

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články