Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Ctím názory druhých, za cca tři roky "diskusí" po Listopadu 89 "pod koněm" na Václavském náměstí, jsem se to naučil.

Vadí mi ale neprofesionalita moderátorů právě na médiích veřejné služby. Vadí mi, že občané/akcionáři toto snáší. Zejména je to nepřijatelné před volbami do PS, podání žaloby by nebylo od věci...

Zneužiji i možnosti tady napsat: pane Havránku, co říkáte na Petra Robejška a na vznik politické stany Realisté? /Vašeho názoru si moc vážím.../

2 0
možnosti
JP

Již to slovo "Realisté" se mi líbí, natož pak Robejšek.R^

3 0
možnosti
VC

ASi se také zapojím do čtvrtého odboje!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články