Diskuse

Pokrytec Banga

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po odchodu pískající rodiny Bangů zjistila prý malá Gottová, že jí chybí náušničky.

1 1
možnosti
Foto

Já si čím dál více myslím, že oni jsou prostě fakt ... jiní...

3 0
možnosti
JH

Nevím, jsem si jen úplně jistej, žě mě štvou

2 0
možnosti
Foto

Vždycky pobaví, když hysterik píše o "hysterii" jiných :)

2 2
možnosti
JH

Jsem moc rád, že se bavíte, že jste si dokonce našel tu trnitou cestu na tehnle soukromý blog.

3 0
možnosti

Chudák Ovar ... tak se snaží a stačilo zazpívat/zarecitovat Bangu!

1 1
možnosti
LP

Napsal jste nějaký blog ohledně vyjadřování Zemana v rádiu? A mimochodem, lepší zpívat o dámském přirození, než hledat omluvy pro fašouny.

1 5
možnosti
JH

Já Vám to Vaše přesvědčení vyvracet nebudu. Z Vašich předchozích vstupů, je jasné, že bych jen mařil čas:-)

3 0
možnosti
JP

A tohohle (odmítám ho pojmenovat) si iDnes hřeje, jak hada na prsou. Taky jsem si poslechl tu sprosťárnu, hnus!Rv

2 0
možnosti
JH

Ono jde o bráchy, ale o tom z iDnes si , po osobní zkušenosti, také nemyslím nic pěkného:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články