Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Banga na úspěch kontroverzní kapely reagoval pískotem a následně i odchodem ze sálu. Později na svém Facebooku zveřejnil příspěvek, v němž poukázal na to, že členové kapely si na slavnostní ceremoniál oblékli košile s lebkami a zkříženými hnáty. Podobný symbol přitom používaly nacistické jednotky SS. „Tleskali jste nacistům,“ vzkázal Banga ostatním účastníkům ceremoniálu, kteří kapele tleskali.

http://echo24.cz/a/i6TEV/postavil-se-nenavisti-namestkyne-kolinska-chce-ocenit-bangu

0 0
možnosti
Foto

H35a62n70a 15V49l15k25o30v88á

2. 12. 2016 16:53

Pan Banga se plete. L.B. o tom sama mluvila, že tato fáma vznikla tím, že jméno Bílá je u Romů poměrně obvyklé. Kdyby pan Banga nebyl hlupák, došlo by mu, že její občanské příjmení Zaňáková je echt české.

0 0
možnosti
JH

Nevím a je mi to vcelku jedno. Třeba ji chtěl Banga tím jenom shodit:-)Člověk do té černé duše nevidí....

0 0
možnosti
JM

Kdysi jsem napsal glosu, v které jsem se zamýšlel nad vznikem Romského státu, podobě jako stát Izrael. Napsal jsem e-mail ing. Holomkovi a Radku Bangovi, kde jsem je vyzval, aby jako romská elita pozvedávala i ty osatní, kteří by to potřebovali. Oba dva mně odpověděli /a kdo reaguje na můj e-mail, má automaticky + puntík/. Přiznám se, že na obsah dopisu ing.Holomka si nevzpomínám. Dopis R. B. byl velmi upřímný a obsah i forma mě potěšila. Tím víc mě překvapila jeho reakce na Ortel. Možná, že velkou roli sehrál i symbol na tričkách kapely a obecnou neznalost, co vlastně znamená. HateFree Culture bojuje proti nenávisti, není vlastně ten boj kontraproduktivní? [>-]

0 0
možnosti
JH

Já si také vzpomínám na jakousi diskusi před cca pěti lety , kdy se tenhle Banga sympaticky vysmíval redaktorce ČT Fridrichové, za ten její aktivistický multkulti.Jenže, časy se mění....:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články