Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Je to hodně zajímavé, že ten odkaz se neotevře, žebyste byli pod lupou?8-o

Tak zkuste si otevřít http://www.obrazkovysvet.cz a tam do vyhledávače zadat " Sebelikvidace "

0 0
možnosti
JH

UŽ TO FUNGUJE, ale nic úplně nového. Něco bych podepsal, něco ne.

0 0
možnosti
Foto

Skvěle napsáno. Panu Paroubkovi nelze upřít politický a rétorický talent, ale i podiv nad jeho náhlou "morální" rezignací. ( Hrdinství ?).

Podle toho jak pan Babiš všechno ustojí - kdekoho veřejně obviní, řve, že je (Kalousek, podnikatel, živnostník...) zloděj-lhář-podvodník-lotr - a setřelit se nedá a zvítězí ! - nevím, kdy jde o selhání politika (Paroubka) a kdy o zásadní sílu prosadit se (soudr. Babiše).

1 0
možnosti
JH

Ten úspěch ANO, postavené na jednom člověku, který navíc často hloupě žvaní je opravdu nečekaný, zvláště pak když je všechno postavené výhradně jen na Babišovi. Možná to jen demonstruje bídu ostatních regulerních českých politiků.

2 0
možnosti
JP

Není to k tématu a žádný cenzoBanga mi to nesmaže, tak se podělím s tím , co mi přišlo v mailu. Je to pro někoho známá věc, ale přesto.

http://www.obrazkovysvet.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600655&id=2413

1 0
možnosti
JH

Bohužel, nic relevantního se mi neotevřelo

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články