Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Tak jsem si pustil ty události, prostě hrůza. Bublan by nechtěl ovečky, on by chtěl z národa "ovce". I když někdy mi to připadá, že těch ovcí už je tady dost.

2 0
možnosti
Foto

Pořad jsem viděla, ale pro mne je vždy šílený zážitek fantom Bublan. Tentokrát s agitkou, jak odborně nám vymyje mozky. Moderátor neprofesionálně zpanikařil - asi měl zadání. Střízlivé názory pana Veleby byly takřka znehodnoceny.

2 0
možnosti
JH

Ano, Bublan je pravidelně hrůzostrašný - oni tihle tvrdí katolíci toho mají dost společného s komunisty. Obávám se, že ten hošík Dolanský neměl zadání, je to prostě v něm jako v tý koze:-)

3 0
možnosti
JM

Kodex České televize byl schválen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu České republiky dne 2. července 2003.

Zákon o České televizi předjímá přijetí Kodexu, který má stanovit zásady naplňování veřejné služby v oblasti televizního vysílání závazné pro Českou televizi a její pracovníky. ZÁKONN URČUJE, ŽE SE PORUŠENÍ KODEXU KVALIFIKUJE JAKO PORUŠENÍ PRACOVNÍ KÁZNĚ podle zvláštního právního předpisu, zákoníku práce. Proces schvalování tohoto dokumentu Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR spolu se zmíněným odkazem na zákoník práce pak znamená, že se z norem obvykle samoregulačních, stanovených a přijímaných samotným médiem, stávají de facto normy pracovněprávní. http://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/kodex-ct/preambule-a-vyklad-pojmu/

Zákon je už dlouho na světě, teď ještě zbývá, aby se dodržoval. !?

2 0
možnosti
JH

Jo, řeči se říkají a voda teče....:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články