Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Josefe, už mne tím zlobíš!

Něco napíšeš a mně pak nezbývá než R^R^R^ a karma pro Tebe ;-)

V každém případě ale děkuji a velmi rád setrvám v tomto mnou zažitém rituálu !!!!!!

0 0
možnosti

Také mne zarazilo, že to rada vůbec řeší zrovna v případě prezidentské volby v USA, když je to v TV a v médiích obecně na denním pořádku - prostě stranit těm, co jsou u moci a tudíž být holt u lizu.. asi jim to, že Hillary nezvítězila zamotalo hlavu s tím, že se prostě nestrefili a mají obavy, že náhle vlastně nejsou s těmi, co nejspíš nakonec budou u moci...? Že by se chtěli dodatečně podbízet...?;-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. ČRo na tom byl stejně. Rozhovor se dvěma "vzdělanými" voliči, co oslavovali H a pak debeta s jedním nevzdělaným důchodcem, co bude volit Trumpa na protest. A tak den co den v podobném duchu

7 0
možnosti
VR

V67á42c95l67a97v 76R33o82d

14. 1. 2017 8:38

Poněkud stranou ovšem zůstává Český rozhlas a především Rádiu Plus, které referuje ještě hůř a to celých 24 hodin denně. Trump pro ně zůstává i týden před inaugurací světovým škodičem a nepřítelem číslo 1. Ani by mne nepřekvapilo,kdyby to taky platil Soros. :-(

9 0
možnosti
JH

Psal jsem o konkrétní události, ale i tak používám urážlivý výraz veřejnoprávníci:-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS