Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

skoda ze se mohu vyjadrit jen jednou karmou, dala bych jich rada aspon dvacet!!V

0 0
možnosti
MP

Nějak Váš článek nevidim na hlavní straně..

5 0
možnosti
JH

Je to takový soukromý protest proti místním adminům...

3 0
možnosti
VC

K sjednocení Němecek nemělo nikdy dojít. Bavoři mi nikdy moc nevadili. Zato Prušáci, Sasové, a ostatní bojovné národy v Německu mě přímo děsí. Dnes je ve vedení Německa banda ze štázi vedená svazačkou Dorotou Merkelovou.

4 0
možnosti
JP

Přímo ostudné a velice nebezpečné, taky se začínám bát.K tomu ještě ukázka americké armády do Pobaltí. Doufám, že Trump to dá do pořádku. Kéž by, jinak se Evropa zhroutí.

6 0
možnosti
JH

Ano, původně jsme tenhle blog uváděl větou, že svět se zbláznil. Ale, zcela evidentně se zbláznili jen někteří lidé...

6 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články