Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásně jste to napsal pane Havránku. Je úžasné, a pro mě stále jen stěží pochopitelné, že se našel člověk, který byl schopen takové absolutní oběti. Já bych to nikdy nedokázal, ale čin Jana Palacha je i pro mě (nedostižnou) metou morálky a odvahy.

2 0
možnosti
JH

I když jsem to tehdy prožíval podobně dramaticky jako tihle Janové, něco takové bych, stejně jako Vy, nedokázal, proto ta nekonečná úcta

2 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Hvránku za Vaše opravová slova posledního odstavce a připojuji se k bolestné vzpomínce na oba Jany Palacha i Zajíce.

1 0
možnosti
JH

Ano, ani na Jana Zajíce by se nemělo zapomenout.

3 0
možnosti
JP

Lidského života si nesmírně vážím. Ale mám silnou pochybnost, aby zdravý člověk si zvolil smrt upálením. Ať už jsou ideje jakékoliv, tady mi chybí zdravý rozum.

2 1
možnosti
JH

Tohle teď slýchávám často. V té době bylo ale vše jiné, tehdy Palachovo duševní zdraví zpochybňoval snad i jen ti nejhnusnější komunisti.

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články