Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Dík za to video. Trump mi hovorí absolútne z duše. Vidieť, že dokáže uvažovať o svete realisticky a bez ideologických brýlí.

Bohužiaľ aj na tom moderátori je vidieť, aké ploché je vnímanie sveta médiami a západnými politikmi. Ako u malých detí či v období studenej vojny: nepriateľ môjho nepriateľa je mojím priateľom. A priateľ môjho nepriateľa je aj mojím nepriateľom.

Lenže život nie je násobilka, kde sa z 2 mínusiek stáva jedno plusko.

0 0
možnosti
JH

Ano, ten americký moderátor byl k nerozeznání od těch našich, jakoby měl poslání:-)

0 0
možnosti
Foto

DT mi imponoval buldočí vůlí po vítězství bez ohledu na to, že byl od začátku kampaně považován za outsidera. V 70 letech hýří energií a plány do budoucna a tím je vzorem pro nás senioryR^

6 0
možnosti
JH

Starýho psa novým kouskům nenaučíš! Pro mne tak pořád zůstává nedostižným vzorem Sovětský svaz a nikdy jinak!

2 0
možnosti
JP

Nevím jestli první, ale první politik, který veřejně přiznal, co Amerika v poslední době napáchala za svinčík. Taky jeden z důvodu, co se ostatním nehodí do krámu.

7 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články