Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak když teď píšete jako urputný antiami a obdivovatel Ruska tak to má být to zmoudření? 8-o

0 1
možnosti

já, vím, je to na Vás složité:-)

7 0
možnosti

Tehdy byl Sovětský svaz a Poláci ho neměli rádi. Ovšem dnes to je jiné. Rusko je až na druhém místě, více pohrdají Kačinským a Ukrajinou. Vy jezdíte do Německa, já zase do Polska. A právě kolem Krakowa a BialskoBiale je hodně ještě před válkou, utečených z Ukrajiny. A jejích potomci můžou vyprávět jaké zvěrstva se děly Ukrajincům od samotných Ukrajinců. Jistě, Katyň je na prvním místě, protože to má na svědomí Stalin, ale proti obyvatelům to už je jiné.

3 0
možnosti

O čem píšete toho vím jen málo, tou mou zkušeností jsem chtěl hlavně naznačit, že stereotypy nejsou dobré, natož pak fóbie, že se člověk nemá zabetonovávat jen v pocitech.

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články