Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Děkuji za uznání,pane Havránku,mně je už dost přes 40. let a nestydím se za to,že mám spíše levicový , " nesobeckyindividualistický " náhled na mezilidské vztahy a politické dění doma i ve světě. Jsem rád,že mě neberete právo si naopak myslet já o Vás a Vám podobným,že být " pravičákem " není nějakým hrdinstvím,nýbrž projevem jisté míry jednoduchého a sobeckého antisolidárního myšlení, na něž samozřejmě máte právo,pokud ono myšlení se nepromítne do praktického ubližování těm,kdož nemají mnoho šancí se z důvodů zdravotních i jiných (nechci rozvádět) se bránit.Vy jste mně nedávno oznámi,že si připadáte být hrdinou dnes se přiznávat k "pravičáctví",já si naopak myslím,že mé přiznání se k " levici ",.zejména pak v diskusích na těchto stránkách, je hrdinstvím z mé strany a mnohem větší,ostatně to za chvilku zjistíte v reakci na můj text. Hezký den,pane Havránku ;-)

0 1
možnosti
IM

Slova o mladých politicích tesat do kamene. Škoda, že Čunkova slova nezazněla i v ostatních médiích.

3 0
možnosti
JH

Jen stěží lze předpokládat, že by třeba ti mladí ambiciozní redaktoři ČT, dali prostor k takovému zamyšlení nad mladými ambiciózními politiky...:-)

4 0
možnosti
TG

R^ Rozumný názor. Pokud by JČ vedl lidovce, byli by i volitelní;-)

2 0
možnosti
JH

To by ale museli pořádně vygruntovat:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články