Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TOP 09 je proevropská/protičeská, proimigrantská strana. Langšádlová, KS jsou váleční štváči. Pro mě absoulutně nevolitelní. Pokud Kalousek vypadne z politiky, zaznamenám si ten den jako Významný den. Pro Ratha platí 14. květen...

1 0
možnosti

V44á11c79l83a75v 73R51o58d

6. 3. 2017 15:50

Jako obvykle máte pravdu. Ťopka zezelenala a jako jeden muž podpořila (na rozdíl od ODS) vládní návrh zákona o národních parcích!:-(

2 0
možnosti
Foto

Já Kalouska za nulu nepovažuju. Myslím, že by se mladého Stropnického nelekl. (Ani pana Havránka). Ale ty volební programy TOPO9 a Zelených spolu nemečují, vlastně spíše protimečují. TOPka má pár dobrých profíků, těch by bylo škoda padnout. Plíšek, Adamová, Laudát.

Zelení jsou nulka vedle agresívní nulky. To už jsou zajímavější Piráti, ale ti šilhají po ODS nebo naopak.

2 5
možnosti

Jistěže je Kalousek nebojsa, ale jak je to s tou nulou, definitivně uvidíme až po těchto zajímavých volbách:-)

5 1
možnosti

Není nula jako nula, a když je dáte do řady, kdo by tam chtěl.;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články