Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J56a63n 35P76e69c34h68a

8. 3. 2017 1:05

Nová doba, pane Havránku... i sport se musí zobchodovat.

0 0
možnosti
LP

Musíte doufat, že k vám z té TV vyleze Zeman s Babišem a poděkují vám za vaše blogy. Bude následovat Putin, co vám přijde podat ruku za vaši obhajobu sjetých ruských reprezentantů. Vy už opravdu kombinujete trošku za hranu.Rv

0 6
možnosti
JP

Žena má ráno u snídaně puštěnou ČT24 a já musím trpět. Jenže dnes ČT jinovovala své nějaké zpravodajství a na obrazovce byla uprostřed hlava hlasatele, po stranách sloupce s popisem dění, dole běžel pás ranních zpráv a nad ním ještě velký titulek v červeném obdélníku o čem vlastně je řeč. Tak já nevěděl na co se mám dívat, či číst, prostě nepřehledný chaos na který musím bohužel přispívat. Hrůza!!!

6 1
možnosti
JH

Když tihle svazáci nezvládají objektivně informovat, tak se alespoň pouštějí do inovací grafiky. Jak vidno, dobrá vůle jim nechybí...:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články