Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Při všech výhradách, Miloš Zeman je pro mne jakási pojistka proti eurohujerům a zběsilým multikulturalistům a tuhle roli plní spolehlivě.

A tak to také je.

1 1
možnosti
LP

A tomu vašemu idolkovi, soudem 3x uznanému lháři jde o co?

1 0
možnosti
Foto

Domnívala jsem se, pane Havránku, že jste Zemanův mužik, ale vidím, že dáváte šanci i dalším borcům. Já jsem volila knížete, ale chybně, protože teď už by možná na hradním nádvoří trůnila mešita.

Zemana - coby škrholu ze "spálené země" - volit nemůžu - protože si uzurpoval biologické právo magora na kůži ODsáků (rudé kvítko Bureš- zase křivácky syčí, že čehúni jsou zloději !!) Mne se to fakt hodně dotýká, to není fér. Nelze se sprostotě bránit.

Ale - prezident Zeman je při síle ochránit nás od islamizace, to je priorita, vím.

3 1
možnosti
NM

...mám dojem,že máte nyní ve všem pravdu...

0 1
možnosti
JP

Jistě si každý vzpomene, jak smetl v diskuzi Fišera a to by čekalo každého protivníka. Škoda jeho neúčasti, byla by to zábava a potupná porážka protikandidáta. Na druhé straně, zahazovat se s takovým Horáčkem, raděj ať si odpočne:-). Že ho já půjdu volit, snad ani nemusím psát.

7 1
možnosti
TG

Neúčast MZ v debatách je chytrý tah. Budou se v ringu likvidovat vzájemně ...:-)

5 0
možnosti
JH

Případně se budou vášnivě strefovat do nepřítomného, což také body nepřináší:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články