Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

A15l32e54š 42T40r37o94j55a34n

13. 4. 2017 15:58

Netřeba nic dodávat,pane Havránku. R^;-)

0 0
možnosti
MF

Žijeme v prapodivných časech ale před 500 lety za Shakespeara to nebylo jiné - kousek ze sonetu 66 v překladu pana Hilského

"Znaven tím vším, já chci jen smrt a klid,jen nevidět, jak žebrá poctivec,jak pýchou dme se pouhý parazit,jak pokřiví se každá čistá věc"

8 0
možnosti
JH

Opravdu přesvědčivý citát

4 0
možnosti
JP

Karma, přesně jste to popsal, taky mi to hlava nebere.

10 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články