Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

Nikdy nezapomenu na rozhovor s R. Scrutonem v Lidových novinách 23.12.2011, kde v podstatě lituje, že Havel se mýlil téměř ve všem. A tenkrát, před 6 lety, se Kaiser Scrutona ptá: Je možné, že Británie odejde nebo bude vykopnuta z EU a Scruton odpovídá: Nepovažuji za pravděpodobné, že nás vykopnou. Pravděpodobnější je, že odejdeme sami, protože je pravděpodobné, že EU se rozpadne ...

0 0
možnosti
NM

...s názorem se nedá než-li souhlasit a s podivem říkám,co lidí až do poslední chvíle "sosali" a pásli se neustále s hláškou o pravdě a lásce na všem,co se neslo v duchu V.Havla dokonce až do dnešního dne a dokonce mne napadá taková rebelie,že do toho spadal i "dalajláma"...nemůžu si pomoci tak to vidím s odstupem času...!!!!

1 0
možnosti
MC

M48a47r13e75k 31C41o39z87l

19. 4. 2017 22:44

Opět přesné. Havla jsem znal jen z médií a zase tolik mi nevadil, hlavně v době po převratu to byl pro mě symbol antikomunismu a leccos bych mu za to odpustil (i když ti, co ho znali osobně, často moc nadšeni nebyli - kromě jeho "psů", samozřejmě).

Ovšem to (myšleno ti lidé), co se na něj nabaluje i v minulosti nabalovalo, mi vadí velmi, Bakala na prvním místě. Ten viděl dál než ostatní a různými dárečky Havlovi si koupil ticho v médiích, geniální krok. Ale jsou tu i ti různí samozvaní "nositelé odkazu" (Kocáb), pokrytci (Kalousek, který do nedávna vůbec nebyl "Havlista"), či absolutně neschopní a neúspěšní lidé (Hutka), kteří mají tu plnou hubu pravdy a lásky, protože by po nich jinak neštěkl ani pes.

1 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že Václav Havel byl "hodný" člověk, umělecky zaměřený, svéhlavě naivní k tvrdé politické realitě. Václav Klaus naopak - pragmatik .

Právě však dokončil své "Jak to vidím" v radiu pan Halík, podle mně "svatý" korifej, který je plný nějaké nenávisti a upaloval by bližní až by brečel. Je horší patron než ti dva Václavové.

2 0
možnosti
JH

Však o tom šéfovi pražského letiště nepíšu až tak zle, ale ten rozpor mezi jeho vznešenou rétorikou a mnohými činy tady evidentně trčí.

Ano, tenhle kněz s maskou míliuse, by se skvěle uplatnil při pálení čarodějnic:-)

7 0
možnosti
LP

Jistě.....autor se drží hesla:

Obdivujte soudem 3 x uznaného lháře. ;-D

0 2
možnosti
JP

Na všechny výroky Havla si nevzpomínám, lze to jednoduše dohledat, ale jeden mi utkvěl v paměti a to, " že nás straší, že bude nezaměstnanost, nevěřte tomu ". Taky jsem navštěvoval pracák a pořád jsem nevěřil, ale Havlovi.

4 0
možnosti
JH

Ale, na druhé straně, co jiného čekat od proslulého autora absurdního divadla.

6 0
možnosti
JH

Díky, ale na pana Plavce to stejně nestačí:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články