Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R95a34d44e63k 20J68a42r46o39š

20. 4. 2017 14:40

"Slezte z toho lustru Donalde" - tak zní originální filmová hláška.

Aneb, Donaldům prosím vykat a nikoliv tykat...

0 0
možnosti
JH

V tom prvním řádku máte zřejmě recht...

3 0
možnosti
IM

Máte naprostou pravdu. Karma.

3 0
možnosti
JM

"V tomto šíleném světe se totiž může stát prakticky cokoli." Toto tvrzení jsem se dočetl dnes na Internetu. "...jen ty hloupé iluze se mně pořád drží jako klíště..."

Namátkou 1. světová válka, 2. světová válka, nacismus, komunismus, koncentráky s holocaustem, válka v Koreji, válka ve Vietnamu, Karibská krize, atentát na prezidenta Spojených států - to byl svět normální?

Vítězství Donalda Trumpa jsem uvítal. Považoval jsem to za šanci pro celý svět. Zkusme s hodnocením počkat do konce roku.

Dneska REALISTÉ přijdou se svým programem... :-)

6 0
možnosti
JH

Zeolite, já bych počkal, ale když jsem se dnes zase dočetl, jak mu čínský prezident otevřel oči, mimo jiné, že Korea patří historicky k Číně....:-)

A co se Realistů týká, už včera bylo pozdě....

5 0
možnosti
TG

R^Cítím to s těmi iluzemi podobně. Ale není zač se stydět, je těžké žít bez naděje....

Systém je dokonalý kafemlejnek, a když náhodou nějaké zrnko propadne, tak je tu přeci vždycky nêjakej "dallas".....

8 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články