Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Všiml jsem si, že poslední dobou v každém vysílání ze Žižkovské věže, VM opakovaně mluví o věži jako o OBSERVATOŘI. Že by skrytá sebekritika?

Každopádně se snaží co to dá, aby tomu jménu učinil za dost a obsírá a obsírá. :-)

0 0
možnosti
MZ

Mimořádně jsem sledoval nedělní Partii na Primě s V.K. Mimořádně jsem chtěl sledovat na ČT OVM, když byl avizován předseda hnutí ANO A. Babiš. Nepřišel, televizi jsem vypnul. Předvolební červnový průzkum ANO 34%. ČSSD už musí být šílená, Asi se ptají špatných voličů.

6 0
možnosti
LP

Ty koblihy musí být opravdu chutné.......jen se neudusit 8-o

2 7
možnosti
MF

Dobrý název - pořad pro neslyšící, ještě bych dodala "pro nevědomé"! Karma jako dycky!

4 0
možnosti
JP

Tak si představte, minule Plavec urazil autora "radobyblogu" a mne cenzor smázl za reakci na tento příspěvek. Prej mimo mísu. Kdysi jsem chodil na fotbal a tam se pokřikovalo "Plavec je cenzor, cenzor je ........." anebo to bylo opačně, už nevím, ale to je jedno, asi to za chvílí smáznou;-D

3 0
možnosti
JH

Úsměvné je nejen to, co zdejší mediální policajti mažou, ale, že se angažují i na tomhle soukromém blogu, který není určen na hlavní stránky

5 0
možnosti
JP

Ten pořad OVM stále běží? A on se na to ještě někdo dívá? ;-D

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS