Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

M82a92r86e33k 54C15o12z11l

20. 9. 2017 8:38

Líbí se mi to vaše "aspoň prozatím" v první větě. Hádám, že je většině lidí jasné, že tady nešlo o nějakou hloupoučkou imigrantku nebo o ředitelku Kohoutovou, ale že se jedná o průzkum bojem. Jsem rád, že se odvolací soud neomezil na zopakování, že nebyla studentkou (což by asi znamenalo další případ, lépe připravený a možná s méně hloupou figurantkou, v dohledné době), ale je jasné, že všechny ty tzv. "neziskovky", které případ sponzorují, investují další peníze do kvalitní kanonády před Ústavním soudem.

6 0
možnosti
JH

Průzkum bojem - velice přesně popsáno.

2 0
možnosti
MF

Karmuji a podepisuji, včera jsem se odhodlala a šla jsem k soudu fandit paní ředitelce, bylo tam veselo "jak o demonstracích", rozmanité figury a figurky z politického života i jeho okraje, ale hlavně lidi z ulice, kterým není jedno, co se tady děje. Šabatová a spol. tam zřejmě vyslala tzv. "svatou trojici" (obtloustlý přechytralý a zcestovalý pán, dáma s farizejským úsměvem na rtech a v kloboučku a bojovná dlouhovláska), argumentovali údajnou "svobodu" a naznačovali, že my jsme ten tupý rasistický dav.... Bohužel se pár lidí dalo strhnout k debatě, která však neměla žádný smysl, tyhle nepřesvědčíme! Po vynesení rozsudku nastala úžasná chvilka - potlesk a skandování "Ať žije Ivanka", tak ať žije a už snad bude mít klid! Jedna bitva vyhrána, ale čeká jich nás ještě mnoho!

10 0
možnosti
JH

Potěšilo mě, že jsem v tom davu také zahlédl mladého Klause

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články