Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M34a31r47e63k 54C42o76z27l

28. 9. 2017 11:36

Určitě máte pravdu. Ovšem rády se toho chopily mlékárenské firmy a šprajcují oligopol, dokud to jde. A ono už to dlouho nepůjde. Ve Francii (bývám tam přibližně jednou za týden) stávalo mé oblíbené (drahé) máslo cca 3,30 EUR za půl kila. Už tehdy ho po mně chtěla spousta lidí vozit pro jeho chuť. Dnes stojí 3,50, čili je už levnější než v ČR. Jestli s tím mlékárny hodlají pokračovat, tak si nějaký podnikavec (nebo holt já) opatří toho másla pár kamionů a oni pak to své (o dost horší kvality) prodají tak leda do Indulony ;-)

3 0
možnosti

Souhlas, jistěže se na tom politikaření přiživují i mlékárny.

0 0
možnosti

To máme navíc štěstí, že krávy nevyhlásily stávkovou pohotovost.

1 0
možnosti

Kdyby to nebyly krávy, ale volové, už by se tak dozajista stalo

1 0
možnosti

Europská Uhnije už připravuje dotační program na výuku volů Jak dát mléka do dížky.

Obávám se, že důsledkem Spontánního řádu lidské interakce a Netušených důsledků výsledkem programu bude reakce býků Dát dojičce do držky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články