Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

NSZ JUDr. Pavel Zeman se může chlubit, že za jeho éry padla vláda. Je dobré si občas pustit na videu TK VSZ JUDr. Ivo Ištvana a dalších mužů zákona...

Napadlo mě, že "novináři" vyčerpávají svou energii pouhým vymýšlením titulků.

5 0
možnosti
LP

Nikde jsem ještě neviděl v těchto souvislostech zmínku o ,,pomstichtivém starci" . Hradní Zeman ještě nestačil zareagovat a autor tady už vidí dokonce reakce. Vizionář. Pokud pak zároveň napíše o aktivismu, jako by psal o sobě. A sprostota.....není sprostota mít každého za hlupáka? Málo kdy se autor obejde ve svých úlitbách Babišovi a Zemanovi bez slova,hloupost. O kritice diskutérů ani nemluvě. Prostě takový neaktivistický slušňák. 8-o8-o8-o

0 8
možnosti
JH

Nikde jsete neviděl, vidíte a úplně stačilo všimnout si odkazu hned v prvním řádku:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články