Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

V97á40c24l79a65v 92R95o32d

10. 10. 2017 8:11

Tak něco podobnýho sliboval blahý paměti Havel a pak se toho držel jak .... košile!:-/

0 0
možnosti
JV

Problém je vtom, že pokud ANO bude mít republiku v pachtu další volební období, vymění komplet vedení všech klíčových oblastí, od ministerstev vnitra, spravedlnosti, sociálních věcí atd., přes velké státní podniky typu ČEZ, až po rozhodující média, v čele s ČT a ČRo.

Ne, že by mi třeba redaktorů veřejnoprávních médií bylo líto, ti si výměnu více, než zasluhují, ale vyhánění čerta ďáblem nám určitě nepomůže.

2 0
možnosti

V pachtu to maj "standardní politické strany" už dvacet let.

0 0
možnosti
LP

A přísahal váš oblíbenec opět na zdraví svých dětí a vnoučat? Když to tedy bylo tak ,,závazně" ;-D

„Já můžu tady veřejně prohlásit na zdraví mojich čtyř dětí a dvou vnuček, že já v žádném případě nebudu nikdy zasahovat do práce redaktorů v Mafře,“

„Jako já bych to nechal, načasoval bych to někdy před ten jejich sněm socanský. A něco před volbama,“ přemítá Babiš před novinářem.

2 0
možnosti
JH

No, můj oblíbenec...: - )

S Vámi je sranda:-)

1 0
možnosti
ZH

Já u Babiše na závazné sliby nevěřím pane Havránku. vidím to spíše jako dobrý předvolební tah Babišových profesionálních tvůrců kampaně. Může si dovolit ty nejlepší.

A pak, po odejití z politiky,(kde se Agrofertu neobyčejně daří) by to byl jen miliardář bez imunity. A ne mocný, multibohatý politik, dohánějící Kelnera.

Když šel Babiš do vlády, měl 40 miliard. Teď má 88 miliard

http://forum24.cz/dari-se-kdyz-sel-babis-do-vlady-mel-40-miliard-ted-ma-88-miliard/

2 0
možnosti
JH

Můj miláček to také rozhodně není, ale obávám se že i tak nedělá republice větší škody, nežli tací Sobotkové, Zaorálkové, atd.atd,....

4 0
možnosti
MZ

Zaorálek jistě ne, vyhlásil válku levné práci a to je nekonečný příběh. Ale, nasadil laťku, 15 tisíc minimální mzda, předběhl i Středulu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS