Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

To, že Realisté jsou málo vidět není jenom mediální blokádou, ale i jejich chováním k voličům. Byl jsem na několika jejich akcích a všechny skončily stejně.

Vždy jsem tam narazil na přátele, které znám už delší dobu, ale pokaždé nakonec, místo společného posezení následovala omluva ve stylu: Promiň, ale do hospody půjdeme až někdy příště. My teď sice jdeme do hospody, ale je to uzavřená akce pro vedení.

Tu stranu ideově sice vede brilantní Petr Robejšek, ale fakticky ji organizuje Bártův náměstek na vnitru Michal Moroz a to přesně v tradicích VV.

0 0
možnosti
JH

Tu hospodu chápu, ale zmínka o VV mě děsí:-)

0 0
možnosti
VR

V96á54c94l27a47v 23R55o33d

16. 10. 2017 13:56

Pane Havránku, po delším čase zase zažívám naprosté souznění! Řešil jsem stejné dilema a řekl jsem si "dost bolo" volby menšího zla i za cenu propadnutého hlasu Burešovi! R^

0 0
možnosti
LP

,,Mediální blokáda" ;-D;-D;-D

0 1
možnosti
JH

Jak už jsem včera psal - Vás není těžké pobavit:-)

1 0
možnosti
MJ

Pane Havránku, téměř 100 procentně Vám dávám karmu za Vaše články. Dnes jsem nedal. Ne z toho, že volíte Realisty, ale protože by můj hlas propadl. To jsem taky panu Robejškovi řekl. Naděje z počátku se bohužel nepotvrdila, a proto budu volit jiné extrémisty. Zdravím Vás a nadále Vás budu číst a lejkovat.

2 0
možnosti
JH

Díky, to riziko zmiňuju a také si myslím, že mohli být viditelnější.Přesto neházím flintu do žita!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS