Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na vaše stránky chodím výjimečně, ale byl jsem tentokrát zvědav, co o včerejší diskuzi na ČT.

Nezklamal jste! Článek o Moravcovi, nikoliv o diskutujících a jejich názorech.

Některých úchylek od zdravého života se člověk těžko zbavuje. Já třeba kouřím.

0 0
možnosti

Proč si myslíte, že by bloger měl psát o tom, o čem si vy myslíte, že by měl psát?

3 0
možnosti

...sofistikované Havránkovo nacvičené tažení za Babiše.....8-o

0 2
možnosti

Nuda v Brně z Novy. Deset minut a dost.

(Zaurálek přesně ve stylu Nejsme jako my)

Hudební koncert na Artu byl proti tomu požehnáním kladných emocí.

To U Moravce bylo přesně jak píšete, pane Havránku. Veselé Volboce České - tedy jejich - Televize.

Poněkud mě překvapil pan Okamura, že nedokázal reagovat na Moravce se stejnou arogancí ... na Moravcovy řečnické štěky by měla stačit řečnická odpověď: A co byste navrhoval Za Naše Divákové Vy, moderátore?

(Ve stejné době šla na 24 hoden pavlačová štěkna Tvarůžková, to bylo ještě daleko výživnější)

3 0
možnosti

Sledoval jsem "komorní" duel Babiše a Zaorálka na NOVĚ. Moravcovu SUPERDEBATU jen chvíli. Moravce jsem dávno vypustil ze sledování.

0 0
možnosti

Tentokrát jste přišel o velké divadlo:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články