Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V21á53c48l47a49v 87R95o21d

24. 11. 2017 6:49

Pan Vondráček je naprosto oddaný svému vůdci. Ten si lepšího rektálního alpinistu vybrat nemohl! :-/

2 4
možnosti

Odpovídám citátem z dnešního blogu:

Včera jsem tady jako politický objev roku vychvaloval Radka Vondráčka, pro jeho neochvějný, až fantastický klid jsem zmínill, že mu schází už jen ta svatozář. Dodatečně mi došlo, že jsem přestřelil – nikdo z ANO přece nemůže být svatej!

Zdroj: https://josefhavranek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=635425

0 0
možnosti

Štěkna Witovská byla neskutečná, mluvila s ním jako s nějakým zločincem, připomněla mně další štěknu Drtinovou.

8 0
možnosti

No ale uznejte..z hlediska žen je to pěkný chlapR^ ono koukat na léta Kalouska, Sobotku .....taky jsem na něj zvědavá..překvapil svým klidem, oproti svému šéfovi mluví jen k věci a srozumitelně. Tak uvidíme...

4 0
možnosti

Pan Vondráček je nejen pěkný chlap, ale i slušný člověk (dle známých, kteří ho znají osobně). Bude to mít patrně těžké.

10 0
možnosti

Vy jste tak zahlcen nenávistí k ČT, že jste schopen obhajovat i člověka, který se před TV kamerami veřejně přizná k tomu, že ANO doporučovalo předsedu imunitního a mandátového výboru jen na základě toho, jestli bude, nebo nebude hlasovat pro opětovné vydání poslanců Babiše a Faltýnka k trestnímu stíhání. Protože Gazdík ze STAN předem avizoval, že budou hlasovat pro vydání, dostal od ANO zelenou komunista Grospič. Nebo-li, hnutí ANO už si připravuje půdu pro to, aby jejich poslanci nebyli vydáni. A takovému jednání vy tleskáte... :-/ Rv

0 5
možnosti

Zahlcenej, nenávist..., nesmíte všechny ostatní měřit jen podle sebe.:-)

Pokud jde o mne, tak jsem především vrchollně nespokojenej plátce koncesionářských poplatků, Kdybych nebyl nucen přispívat na ta aktivistická vysílání tak zvvaných veřejnoprávních médií, bylo by mě úplně jedno, co tihle agitátoři vyváději.

8 0
možnosti

Paní redaktorka to má asi v popisu práce. Ve včerejších Událostech komentářích, redaktor Takáč byl rovněž investigativní.

7 0
možnosti

"Na pár facek" se teď říká investigativní?

To snad řádil v tv nějaký virus blbosti:-))

Taky mě to zarazilo. I když on už je takový delší dobu.

7 0
možnosti

Bezvýhradný souhlas. Pořad jsem viděla de facto omylem, při přepínání pořadů. A nestačila jsem se divit. Svoji nevoli s prací moderátorky jsem jí mailem sdělila .

10 1
možnosti

Pane Havránku, děkuji za skvělý blog. Ukázal jste na roli "osobnosti" v politice a vlastně obecně. Sám bych se zřejmě zachoval jako Jan Macháček v Českém rozhlase...

10 0
možnosti

Nezmínil jsem to, ale také bych to nevydržel...

8 0
možnosti

Pevně věřím, že vy tam tu svatozář uvidíte.

1 6
možnosti

Je to možné, jsem pozorný divák:-)

12 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články