Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď ještě na koho ti pučisté, hlásající puč na ČT, chystají puč.

Mám dnes mimořádně dobrou náladu a tak jsem si dovolil přečíst váš blog, doporučuji dát si punč a bude vám možná lépe.

Hezký den, na vaše vtipné reakce a mínusy vašich příznivců jsem připraven, ale číst je už nebudu.

1 6
možnosti

To byste se ale o moc připravil:-)

Ale stejně Vám nevěřím, je to tak týden, co jste přisahal na smrt matky : - ), že už se tu nikdy, ale opravdu nikdy neobjevíte

4 0
možnosti

...víte já říkám díky za každý program vysílaný na Tv Barrandov ohledně Čt ale i npř.jiných pochybných iddividuí iexekutorů kdy po odvysílaní se všichni pohoršují,co si to Tv Brrandov vůbec dovoluje a vždy si vzpomenu na"štvavé vysílání RFE" kde jsem se dozvěděl,co se vůbec v ČSSR děje neb normální sdělovací media mlčela a to se nyní tak trochu opakuje a všichni mlčí....!!

5 0
možnosti

Ač mám mnohé výhrady k moderování pana Soukupa, také ho chválím, že tak trochu supluje Svobodnou Evropu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články