Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O bývalých komunistech se říká, že jsou jako bývalí černoši. Poslanec Ondráček není "bývalý" a v parlamentu není nováček. Že mohl sloužit u policie od r. 1990 jaksi nevadilo.

1 0
možnosti

ANO je slepenec nespokojených lidí ze všech politických směrů. Proto nemohou dosáhnout jednoty (ke své vlastní škodě). Já osobně proti Ondráčkovi nic moc nemám. Na jeho místě bych však za zásah na Václaváku cítil stud. Stejně, jako ho cítím za to, že jsem žral Svobodné Evropě vše i z navijákem. Holt, člověk se mění a po 30ti letech bych mu tu jeho minulost asi tolik nevyčítal. Co by odborník je asi lepší volba než zrzka nebo mánička, kteří zřejmě o sádře nemají ani ponětí.

4 0
možnosti

Od Listopadu se jistě mnohé změnilo, ale nikoliv můj vztah k Ondráčkovi

0 0
možnosti

...toto je vážně zamotaná situace a jsem jenom zvědav jaké"téma" vyvede ANO z tohoto bludiště různých názorů a budou muset konečně bouchnout do stolu a nevymlouvat se na to či ono...no jsem zvědav,co bude a zda se to bude nechat poslouchat....;-O

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články