Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

,,V zásadě se to dalo shrnout do jediné věty: „Vzdělanci a umělci musí sloužit vítězům.“ Mít stejné názory jako oni. Oslavovat je svým dílem. Jinak jsou to zpátečničtí darebáci.Myslel jsem si, že taková idiocie skončila. Mýlil jsem se. Máme ji zpátky.Rektoři jsou příživníci. Studenti jsou pitomci, kterým havloidi vymyli hlavy. Umělci mají mlčet a nevyhlašovat veřejně svoje postoje, vždyť jsou jenom klauni, kteří mají bavit svatý Lid a jeho velesvatého Pána. Ostatně “když slyším slovo kultura, sahám po revolveru,“ pravil Goring. Vlastně měl pravdu. Všechno jsou to parazité, kteří žijí z potu a krve dělného lidu. Nějak moc si začali vyskakovat. Bylo by asi dobře s nimi zatočit. Však: „Es kommt der Tag!“ „I na naší ulici bude svátek!“ Budou jenom poslušní „pracující inteligenti“ a poctiví umělci, kteří budou tvořit „pro lid a s lidem“.Jen bych rád upozornil, že i tu lopatu musel někdo vymyslet. A vysvětlit těm, kteří do té doby hrabali rukama jako brouci, jak ji používat." Vl.Kučera

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články