Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tentokrát ne zcela souhlasím. Já nevidím natolik nenávist, jako snahu se prosadit a zavděčit se redaktorům tím, že řekne to, co oni pro svoji propagandistickou studenou válku vyžadují.

1 0
možnosti

Já mám rád černý humor, a proto si votápku vždy rád vyslechnu;-D

1 0
možnosti

Kdybych se podruhé narodil, tak bych chtěl být politický geograf Romancov.:-)

0 0
možnosti

Já na televizi nekoukám a tak jsem zkusil něco najít a nějaký starší pořad byl s tímto člověkem a dva postřehy z této diskuze. "všichni chtějí mít s Ruskem dobré vztahy, ale Rusko ne. USA je zárukou míru a stability, kdežto Rusko je narušitel míru ve světě a riziko pro Evropu." Tady by pasoval výrok Vlasty Buriána z filmu "Anton Špelec....". Nebudu citovat, šak víte proč.

1 0
možnosti

Nikdo to nemá v hlavě lépe srovnané, nežli Votápek...

1 0
možnosti

Pana Votápka jsem zahlédla v TV jen jednou už před časem a od té doby mě budí noční můra, jak zlé monstrum zvané Putin usekává hlavičky mým dětem a vnoučatům a vůbec všem, kvůli svému duševnímu zdraví už moc na ČT nekoukám!;-D

1 0
možnosti

Mně by jen zajímalo, zda opravdu smýšlí tak jak hovoří, nebo si jen odpracovává nějaké ty hříchy z minulosti. Pokud mám snad pravdu, pak to tedy musely být strašlivé maléry:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS