Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Divím se, že jste nepředpokládal, že se lidé ve svem základu nemění, takže se jen novým pořádkům se přizpůsobí a někteří dokonce vyrostou. Pozor klišé: Blbost kvete v každém věku a někdy rozkvete do absurdních rozměrů. Ztratil jste se mi, konečně jsem vás zase objevila. ,

0 0
možnosti
JH

Nikdo není dokonalý!

Gratuju k tomu cennému nálezu:-)

0 0
možnosti
IM

Pana Neffa si vážím, ale posedlost Milošem Zemanem je zřejmá. S přáteli přemýšlíme, jak je možné, že takhle dobrý novinář, je schopen už léta psát tak nenávistné a někdy i hloupé články.

0 0
možnosti
JH

Několikrát jsem tady z O.Neffa pochvalně citoval, ale už tehdy jsem upozorňoval, že je to takovy novinářský Doktor Jekyll a pan Hyde:-)

1 0
možnosti
JA

J83a46n 13A42n42d60r75e39s

2. 12. 2018 12:19

A kdo má jiný názor tak nemá mozek - jak prosté, Watsone...

0 0
možnosti
JH

Nechci se hádat, ale pokud za daného stavu informovanosti, označí kdokoliv prezidenta ČR za agenta Moskvy, sorry ale, u takových expertů opravdu postrádám mozek, v tom lepším případě vychování:-)

6 0
možnosti

Ještě je třetí možnost, pan Neff má na rozdíl od tebe, "disidente" mozek...

0 5
možnosti
JH

Díky za milou návštěvu:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články