Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vynechám vaši rekci na vyjádření těch některých,

V minulém blogu jste se vyjádřil, že Gott si zaslouží státní pohřeb. Tento návrh vlády byl protokolárně a fakticky nesmyslný. Babiš tím chtěl získat jen další body.

Zeman dal stáhnout státní vlaky na půl žerdi, čímž dokázal, že je úplně mimo.

A vy? Jen prokazujete negaci ke všemu co neléčí vaší frustraci.

0 3
možnosti

...vůbec mne to nepřekvapuje a do řady Bělobrádků a Halíků se řadí ti samí o kterých člověk už ví tu jejich reakci na jakýkoliv příběh...škoda slov neb jejich práh slušnosti je obecně znám!!!!

0 0
možnosti

M92a46r85e13k 21C76o36z86l

3. 10. 2019 17:45

To jste trefil přesně. Na tom Gottovi je hezky vidět, že neexistuje něco jako rozdělování národa (Gottem, Zemanem, apod.). Když Gott zpíval s Krylem na balkoně Melantrichu, tak národ hezky spojoval. Od té doby neudělal nic jiného, nebyl v politice, nemachroval, vždycky vystupoval férově, apod., a najednou národ rozděluje kvůli věcem, které se odehrály ještě před tím Melantrichem... Já tedy nevím, jestli ten hezky spojený národ chceme, protože se vždycky spojuje jenom v dobách malérů (války, komunisté apod.), zatímco v dobách hojnosti každý vystupuje za sebe.

2 0
možnosti

Já si myslím že tentokrát ne, Gott nerozděluje......jen někteří idioti se na tom snaží pracovat.

6 0
možnosti

Nedivím se. Je to tak české, "demokratické" !

3 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články