Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M62a95r19e96k 87C67o22z78l

11. 10. 2019 12:57

Mně přijde zajímavé, jak tito kádrováci odsuzují Gotta za antichartu, aniž by řekli jediné písmeno proti svým vlastním přikyvovačům typu Jan Hrušínský, kteří se provinili tím samým.

Jak říkáte, život je složitý a těžko říct, co by kdo dělal v kůži někoho jiného. Hrozně lehce soudí zápas významného zpěváka s režimem disident, který byl schovaný v zahraničí, nebo někdo, kdo se k žádné významnosti nikdy neprobojoval.

3 0
možnosti

Zřejmě je to na nás už moc složité...

0 0
možnosti

...že by?? se vracely doby/nám známé/kde ověřená informace,že jde o chartistu mu ihned byly otevřeny dveře do politiky a nedej Bože když byl vyslíchán na Stb, tak byl rovnou přijat npř. do BIS...příkladů je dosti a proto je mi záhadou,co nyní dělá "mrtvola" Šmíd...;-D

6 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články