Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U Vás mohu napsat bez toho aby mě slovně začali ostatní diskutující lynčovat že jsem ANO volila. Ale také si myslím že měl odejít jak píšete se vztyčenou hlavou. U proto že jeho vyjadřování je jeho slabou stránkou a dovedu si představit jak každé jeho slovo bude v médiích napadáno. A stále se na něj budou hledat další kauzy, novináři ho nenechají na pokoji. Určitě by se za něj našla v ANO dobrá náhrada.

0 0
možnosti

Paní Pokorná, kdybych byl býval volil, tak přes všechny výhrady by to bylo ANO, ale nepřemohl jsem se.

Co je na Babišovi špatné vědí všichni, teď se nám předvede opozice a jsem si jistý, že to bude mnohem, mnohem horší:-(

1 0
možnosti

Fialovi a spol. by to jistě vyhovovalo víc. Samozřejmě médiím rovněž. Už jen ty do nekonečna opakující se titulky jak neunesl porážku, apod. Kandidoval, byl zvolen a bude v opozici. Určitě tam bude viditelnou tváří.

3 0
možnosti

V tom případě ovšem neměl před týdnem tvrdit opak:-(

0 0
možnosti

...jak je vidět a to myslím všeobecně neb do jeho hlavy nevidím,že v politice se situace mění vždy podle postupu opozice neb v tomto případu by to mněla velmi snadné doufám,že si pamatuje jak je bojovat proti pětinásobné opozici a proto uvidíme jak se to vyvrbí!!

2 0
možnosti

Opozice to bude mít v každém případě, bez ohledu na Babiše, strašně těžké až začne vládnout a pokoušet se o to, co hloupým voličům slibovala

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články