Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KSČM v současné době vyčítám jediné.

Měli si do čela postavit Kateřinu Konečnou. Oznámení výsledků voleb s titulkem 'KSČM - Konečná', by byly stylové ;-D

0 0
možnosti

Nikdo pane, jako je nechránil nikdo dosud.

0 0
možnosti

Nevolil bych nikoho z nich, ale komunisté jsou pro mne přijatelnější než bukanýři.

1 0
možnosti
Foto

kdo bude chránit chudé ?

1 0
možnosti
Foto

J45o19s61e52f 70B15á57r59t49a

16. 10. 2021 17:36

Bylo v minulém období hodně mimořádných, ale bohužel smysluplné příspěvky byly právě od komunistů jinak to byl sám ideologický blábol. A bude to pokračovat.

1 0
možnosti

.....no já bych se divil,že by způsob budoucí vlády nezburcoval ty zbytky komunistů.Ale jinak opozice musí být v této době velká neb to veřejné uvažování budoucí vlády tomu nasvědčuje...

0 0
možnosti

Připomínáte mi onkologického pacienta který se vyléčil a říká si, mně už se to nemůže vrátit. :-/

0 0
možnosti

KSČM ve volbách propadla. Není v parlamentu. V parlamentu jsou jiní, nemají v názvu komunisti, ale jejich program a chování je podobný, ne-li horší. Budou kádrovat veřejnou správu? Kdo je ANO, ČSSD, SPD, ven! Čeká nás smutné období pod vládou Bruselu a prof. Fialy.

5 0
možnosti

Není co dodat.... R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články