Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Pane Havránku -R^. Moje žena má neuvěřitelně vyvinutý cit na vnímání lidí a za těch 35 let, co jsme spolu to nejednou prokázala. Některé lidi, za které já bych byl ochoten dát ruku do ohně, odhadla mnohem lépe a varovala mě před nimi. A já jí nakonec musel dát za pravdu, ovšem až po bolestné zkušenosti. Rakušana hodnotí jako křiváka a já myslím, že budoucí vývoj jí dá opět za pravdu. Rozmáchlá gesta, přehrávání (jsem ten největší správňák), líbivé kecy (servíruje to, o čem je přesvědčen, že veřejnost chce slyšet atd.) - to je Rakušan. Má pečlivě nastudovanou roli, ale tam někde uvnitř je to jinak. A když takový člověk dostane vnitro, pak se nejspíš budou dít věci.

5 0
možnosti
Foto

... a to ještě ani není příbuzný paní Rakušanové

0 0
možnosti
NM

...úplný souhlas s názorem a není k tomuto rádoby min.vnitra,co dodat pouze,že to je ješitný podrazák....

6 0
možnosti
ZZ

Piráti by mohli vyprávět !

;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články