Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je pravda, že mi ČT nevoní, vlastně mi smrdí a není to kanálem, na kterém vysíl(r)á. To stačí i ve velkém bytě, abych musel pustit ventilaci. Ale s tou Novou jste trefil vedle o několik kanálů. Ani nevím, jak se ty nové, které Nova rozjela jmenují. Onu exhibicionistickou výměnu manželek plnou cvoků jsem viděl na "normální" Nově a bylo mi trapně za aktéry toho počinu.

0 0
možnosti

Tak už konečně víme, co vlastně sledujete, když vám ČT nevoní: Nova Lady!;-D

0 0
možnosti

Před časem jsem s oblibou na HBO sledoval americký seriál z právnického prostředí Dobrý boj. Po volbě Donalda Trumpa se stal nesledovatelným. Jediný, kupodivu černošský volič Trumpa byl učiněn takřka nesvéprávným. Prostě. Dnes i s americkými seriály musíte být na pozoru.

0 0
možnosti

To známe, je to takové komunistické déjá vu

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS