Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je vrah a oběť, je agresor a jeho oběť, je zločinec a nevinný. Co na tom není černobílé?

Hlavně že se věnujete veřejnoprávním médiím. :-P

0 0
možnosti
Foto

J78o48s19e32f 28B77á33r78t33a

11. 3. 2022 12:55

Včera jsem si přečetl blog paní Lance:

"Vypadá to, že biolab na Ukrajině není žádný hoax,

A dneska jsem si po strašně dlouhé době pustil polední zprávy na ČT a oni ten rozhovor na videu popřeli. Chtěl jsem to paní Lance sdělit, ale její blog z nabídky zmizel a musel jsem ho hledat, jako ten váš. Divná doba.

2 0
možnosti

Nevím, já už nevěřím téměř ničemu, jisté je jen to, že situace není tak černobílá, jak to do nás hustí...

2 0
možnosti
Foto

P86a28v65e91l 81L29a35n74d23a

11. 3. 2022 12:23

Pane Havránku, ať dělám co dělám, na vámi uvedeném příkladu nic anekdotického nevidím. Proti každé veřejně šířené lži je užitečné vystupovat, i kdyby šlo o zdánlivou maličkost. Souhlasíte?

0 0
možnosti

Nepochybně, proti každé veřejně šířené lži je užitečné vystupovat. Právě proto se tolik věnuju především veřejnoprávním médií...

2 1
možnosti

...už jsme ve fázi jako za "komančů" ale myslet mi nezakážou...

1 0
možnosti

Jen neříkejte, věda kráčí mílovými kroky kupředu...

1 0
možnosti

To jsem rád, patřím do kategorie sprostých podezřelých jako Zátopek, Zeman, ale nejsem veřejná osoba. Nyní si může vyskakovat "zaťatá" aktivní diskutérka na různých článcích Unzeitigová Alena, krátce UA.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS