Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
NM

...dle informací ale tento"průserář" vyprodal koncert za cca 15 minut to se Hutka určitě ozve a jeho příznivci taky....

0 0
možnosti
JH

Myslíte těch patnáct věrných Hutkových příznivců?

1 0
možnosti
MM

Rád bych naverbované udavače či komunisty tvrdě soudil, ale s čistým svědomím nemohu. Naše rodina nebyla pronásledovaná, neměla doma disidenta, ale nikdy se spoluprací s jedněmi nebo druhými nušpinila. A proč příkře nesoudím? Protože jsem se nedostal do situace, kdy by o mne měl někdo od strany či stb zájem. Asi šťastnou náhodou. Nemohu poctivě říct, že bych nepodlehl pokud by do nátlaku byla zapojena rodina či kamarádi. Nevím, asi nejsem morálně na výši. Na Nohavicu budu chodit i když bude tisíckrát vláčen pány čistými. Jak říkám, jsem asi morálně poškozen.

7 0
možnosti
Foto

P44a33v85e54l 37L25a41n82d22a

13. 3. 2022 13:34

Zcela ojedinělá kapka jedu na Člověka v tísni?

0 5
možnosti
Foto

J67o20s85e30f 54B35á79r43t41a

13. 3. 2022 12:40

Jsou lidi, kteří nic neumí a jenom kádrují a pak ti druzí, co umí a chodí na ně lidi.

4 0
možnosti
NM

...někde jsem četl přísloví,že "lidská blbost je nevyzpytatelná" a u tohoto zpěváka to dokazují plnejma hrstma.....

0 0
možnosti
JH

Já tu hloupost vidím někde úplně jinde....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS