Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

A co teprve Arnie Terminator, jak dojemně promluvil k Rusům. ...těm amikum se žije, ach jo!

0 0
možnosti
Foto

J70o55s74e56f 83B58á60r48t95a

21. 3. 2022 13:02

Já bych na ČT moc nespoléhal, pokud něco zajímavého přijde, tak z Ameriky, třeba: https://rumble.com/embed/vun8m5/?pub=p9u3e

A jinak, ČT netrefí ani na Staromák: https://www.youtube.com/watch?v=v74Mr-Ee-YY

0 0
možnosti
NM

...to nic není já jsem d ažostal stopku na měsíc a všimli jste si,že u příspěvků je reakce od čtenářů tak do 35 a dříve to bylo tak 135 tak si říkám kam jsme se to dostali ale musím říci,že si toho zaracha užívám a odpočinul jsem si neb do hlavy mi nevidí a mám pořád stejný názor jako když jsem musem nosit ústřižky od zaplacení RP za totality a jak koukám už jsme v tom opět...až na to,že se dívám na ZOOM,SPEKTRUM a Čt 2 a je to úleva...

2 0
možnosti
JH

Ano, už jsme zase v tom...

1 0
možnosti
JH

J74a13n 86H19a18r61v95a86n

21. 3. 2022 11:32

Josefe, dejte si bacha co píšete. Zejména to slovo b....ovci nedoporučuji zmiňovat. Já před dvěma týdny tady napsal, že už na hlavní blog ani nechodím, protože tam všichni hýkají jednohlasně - a dostal jsem na 2 týdny zaracha, protože "trolling".

Tak se taky přizpůsobím, koneckonců jednu normalizaci jsem už zažil. :-/

5 0
možnosti
JH

Jak to napsal Nohavica - V komunismu jsem se narodil, v komunismu zemřu...

5 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články