Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan poslanec - pijavice - Zdechovský se nemusí fackovat. Nechť se přihlásí a já mu rád a ochotně namlátím hubu sám.

2 0
možnosti

...vzhledem k tomu,že jsem byl smazán za příspěvek k Maďarsku tak nadále nechci být peněžitou potravou pro inkvizici KONČÍM a ažmi skončí dvouměsiční "zarach"na seznamu tak tam rovněž končím z těch samých důvodů a musím říci jeto vovodobá STB a o nich bych mohl vyprávět neb jsem byl v hledáčku dlouhých 8 let ale toto předčilo vše. p Havránek a spol přeju hodně štěstí neb ONI pomalu a jistě překonají vše....MĚJTE HEZKÝ DEN NOVOSAD M.

5 0
možnosti

J86a78n 51H29a87r31v92a35n

3. 4. 2022 14:09

Já jsem měl zaracha "jen" na 2 týdny a už si taky dávám pozor na hubu, normalizaci jsem už zažil.

Nicméně žasnu, že cenzoři nechali na hlavní stránce těchto novin článek

"O evropskou demokracii se bojuje také. Ale nikoliv na Ukrajině" 8-o

1 0
možnosti
Foto

Dnes je třeba fandit Maďarům, ať to tam nedopadne jako u nás.

5 0
možnosti

Fandění nejspíše nepomůže, ale protože mám pro Maďary slabost, také bych jim nepřál tu českou realitu!

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS