Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na inteligenci bych příliš nesázel, spíše na problémy s doklady, které změna adresy přináší.

0 0
možnosti

I k domyšlení těchto následků je nutná určitá míra inteligence...

0 0
možnosti
Foto

Mě zaujala diskuze na NP u jednoho článku. Pan Hančar napsal: Podobně jako na Seznamu se zde diskutující rozdělili na dva nesmiřitelné tábory: na lidi myslící a fanatiky. První skupina chce diskutovat a přináší argumenty, druhá skupina jen mele do hlav natlučené mantry. V první skupině jsem ještě nenarazil ani na jednoho příznivce Putina, spousta lidí je neočkovaných. Druhá skupina 100% adoruje Zelenského, 100% očkovanci. Nejen vakcínou, ale i propagandou.

Všimli jste si, že spousta lidí z diskuzí odešla a zůstal jen ten uliční výbor, který nepřipouští argumenty.

5 0
možnosti

Hezky to napsal pan Hančar...mě zase prekvapuje Aston svojí tolerancí prasackych diskuteru na úrovni Parlamentních Listů. ..

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články