Josef Havránek

V České televizi dorostenci zase faulovali Karla Čapka

19. 09. 2011 8:07:29
Svého času, před ligovými fotbalovými zápasy, hrávávali žáci a dorostenci předzápasy. Nikomu, krom trávníku, to nevadilo. Jak známo, nikdo učený z nebe nepadá...

Asi není úplně špatné, že i Česká televize dává příležitost převést se také filmovým juniorům - studentům filmových škol. Už snad třetí neděli, pod společným titulkem Čapkovy kapsy, uvádí jejich zfilmované povídky K.Čapka.

Ty decentní povídky vynikajícího autora mám moc rád, viděl jsem jich už desítky zfilmovaných, mnohé z nich ještě v černobílém provedení a jen málokdy jsem byl zklamaný - Čapek vydrží mnoho! Chystal jsem se proto i na tyhle nové televizní. Dlouho jsem to ale u televize nevydržel. Abych zbytečně nezdržoval dlouhým popisem - některá z těch školních cvičení mi přišla jako prznění neviňátek...

Za pozornost tak stojí jen několik dost nepříjemných, až otřesných poznání. Fakt, že ani tak skvělý spisovatel - Karel Čapek nevydrží zase úplně všechno! Že i velice známí, populární herci jsou pod taktovkou těch začátečníků stěží jen poloviční! Že Česká televize je až tak hloupá, či drzá, že tyhle učňovské pokusy, zcela bezostyšně, servíruje divákům v hlavním vysílacím čase!

Autor: Josef Havránek | karma: 20.35 | přečteno: 1988 ×
Poslední články autora