Josef Havránek

Mistrovský, vánoční kousek geniálního Zaorálka

24. 12. 2015 8:17:59
Je mi jasný, že zabývat se zrovna na Štědrý den politikou je zhovadilost, ale ten včerejší mistrovský diplomatický kousek pana ministra, mi přijde jako báječný vánoční dárek republice...

Ostatně, napsaný to mám stejně už od včerejška, hned co jsem zaznamenal tu radostnou zprávu ČTK.

Urgentně musím složil hold velkému českému diplomatovi - Lubomíru Zaorálkovi, který tak mistrovsky vyžehlil spor s Řeckem...

Lubomír Zaorálek @ZaoralekL

1/3 Dipl.roztrzka s Reckem urovnana.Telefonat s mym reck.protejskem probehl v pratel.atmosfere.Pozval jsem ho do Prahy.Rec.velvyslanec v CR

Bravo!

Česká republika je zachráněna!

Řecký velvyslanec se po svátcích vrací do Prahy a Zeman ani nebude muset klečet na hrachu!

Ještěže Vás tady máme, pane Lubomíre!

Autor: Josef Havránek | karma: 39.00 | přečteno: 1625 ×
Poslední články autora