Jarek Nohavica - miliony zhlédnutí!

V České televizi se prakticky nevyskytuje,  v rádiu občas pouští  jen  jeho dva, tři  -  ohraný, vousatý  fláky…

Je tedy přirozené, že ani  tu informaci o  udělení letošní   Krameriovy ceny Jaromírovi  Nohavicovi nemám z veřejnoprávních médií.

 Není  žádné tajemství, že  pro  ČT a ČRo není  Jarek správně politicky  angažovaný, že to  prostě není kavárenský typ, které tady  imrvére  propagují.

Nikdy jsem o kvalitách textů  pana  Nohavici nepochyboval, ale  vzhledem  k tomu oficiálně neoficiálnímu bojkotu,  jsem jich slyšel jen zlomek a to ještě  zdaleka ne  ty nejlepší.

Až teď jsem na internetu  náhodou narazil na   několik jeho  skvělých  videoklipů, o kterých jsem   neměl ani potuchy. Překvapila  mě  nejenom  úžasná   vtipnost těch   songů, ale i návštěvnost  zmíněných  videozáznamů, která se pohybuje kolem třech milionů zhlédnutí.

Řekl bych, že naprosto zaslouženě  - kdo umí, ten umí! Nerad přeháním, ale v rámci žánru, lze  klidně použil výraz geniální.

V každém případě tyhle „utajované“  písničky  politicky nekorektního Nohavici pohladí po duši a navíc skvěle pobaví.

Ten zmíněný bojkot jedinečného  písničkáře Nohavici, fakt, že posluchači si ho povětšinou  musejí  složitě hledat na internetu, také  cosi  hodně  důležitého vypovídá o českých veřejnoprávních médií!

To,  jak  hloupě předstírají, že tenhle písničkářský  poklad neexistuje, velkým obloukem se mu vyhýbají, protože se nehodí do jejich politikaření, je takovým typicky českým atentátem na kulturu!

 

Autor: Josef Havránek | úterý 18.7.2017 8:00 | karma článku: 24,38 | přečteno: 332x