Lidovci nezklamali...

Po měsících chvástání, žvanění o odvaze a férovosti,  včera definitivně odpískali koalici se Starosty. Česky řečeno -  podělali se....

Když si vzpomenu, že ještě před měsícem  Bělobrádek  razil heslo - Kdo se bojí, nesmí do lesa!, jsem z toho stejně veselý, jako pan předseda na ilustračním  obrázku...

Už roky si zoufám z českých politických stran. Čeští voliči už léta musí řešit komu z těch  kašpárků  nakonec hodí  svůj hlas a obávám se, že je to rok od roku stále  horší.

Ne, lidovci mě tou svou už  tradiční zbabělostí, pokrytectvím  nepřekvapili. Tuhle jejich zpátečku jsem čekal - psal jsem o tom, ale stejně, to je tedy  úroveň!!! 

A když jsem už u té úrovně. Včera přímo exhiboval lidovecký předseda Bělobrádek, který netrpělivě očekávanou tiskovou konferenci  zahájil optimistickou informací ohledně schválení několika krajských  lidoveckých kandidátek a  teprve potom, takřka na odchodu, jen tak mimochodem,  vypustil tu bombu -  oznámil  konec koalice.

Kdo nevěří, ať tam běží  -  součástí  odkazu na Seznam. cz  je  i tohle neuvěřitelné video.

Ještě nedávno se lidem moc  nechtělo přiznávat,  že volili komunisty Po všech  kotrmelcích zřejmě  teď přibude těch, kteří  se   zase  budou ostýchat  přiznat, že volili  vyčůrané lidovce!

 

Autor: Josef Havránek | středa 19.7.2017 8:00 | karma článku: 23,12 | přečteno: 245x