To je moc dobře, že prohráli!

Napadlo mě, když jsem teď například  četl hned několik verzí zdůvodnění místopředsedkyně ČSSD  Gajdůškové, nebo  ministra Chládka, těch  jejich čerstvých, nepochybně  bolestných   porážek v senátních volbách…

Nedokážu jednoznačně říci, co mi přišlo, když už tedy ani  nedokázali sportovně pogratulovat vítězům, hloupější -  zda ty kupy  prázdných, vyčítavých a obviňujících  slov paní Gajdůškové, či ten Chládkův "pohotový" návrh, aby volba do Senátu probíhala  napříště jen jednokolově. Pan Chládek totiž v tom prvním kole vyhrál…

Vyvolalo  to ve mně dojemnou vzpomínku na bývalého předsedu ČSSD Standu Grosse, který, po tehdejším katastrofální volební porážce Sociální demokracie, vyrukoval s revolučním  nápadem, zda by nebylo nejlepší ten Senát úplně zrušit.

V tom rozrušení z volebního debaklu, jaksi  úplně zapomněl, že Senát je vlastně dítě ČSSD, že jeho ustavení měli sociální demokrati hned v několika volebních programech strany…

Omlouvám se, zcela určitě, po volebních porážkách, takhle dětinsky  nevyvádějí  výhradně jen sociální demokrati – ti se mi teď jen   v rychlosti vybavili…

Nicméně  -  politika je  skutečně velice  náročná disciplína! Tady se dokonce musí umět i prohrávat!   

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Josef Havránek | úterý 21.10.2014 7:16 | karma článku: 32,22 | přečteno: 1760x