O muslimech, zbabělosti a pozitivní diskriminaci

Protože se mi včera  nepodařilo nalézt odkaz na  mimořádně  zajímavý  rozhovor s příležitostným  hercem  Pavlem Křížem, zveřejněným  ve čtvrtečním Magazínu MF Dnes, ve veřejném  zájmu  pokračuju v dalších citacích:

„Ten, kdo rozděluje muslimy na radikální a umírněné, buď nemá o tom náboženství dost informací, nebo vědomě  lže…“

„Řekl bych, že evropští politici jsou nejenom opatrní, ale  především zbabělí….V západní Evropě se už  bojí svých  početných muslimských komunit, takže jim nadbíhají….Ovšem  muslim nebere ústupek jako laskavost, ale jako slabost...“

Jakoby mi Pavel Kříž četl myšlenky. Jenže on to navíc ještě vylepšuje osobními  prožitky  ze života na Západě. Velice zábavné a současně smutné,  je také to jeho povídání  o pozitivní diskriminaci – o kvótách:

„Mám kamarády černochy, kteří ji proklínají nejvíc. Jsou dobří právníci nebo doktoři, mají svou praxi, ale nikdo k nim nechce chodit. Lidi si myslí, že dostudovali  jen  díky té pozitivní diskriminaci. Říkají si, přece mě nebude operovat (zastupovat) doktor, který je doktorem jenom proto, že je černej…“   

Opravdu  moc zajímavé názory a zkušenosti. 

Chtěl jsem ještě  psát cosi o házení perel, ale někdo by se mohl urazit. Proto  raději končím něčím stoprocentně jistým, neoddiskutovatelným - Pavla Kříže u Moravce nikdy neuvidíte!  

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Josef Havránek | pondělí 11.4.2016 7:13 | karma článku: 44,91 | přečteno: 3540x